bukan jeles; bukan sakit hati. cuma jeles; cuma sakit hati. ugh!

  • 5
kenapa ngan aku neh eh?
nape aku jeles neh?
nape aku sakit ati neh?
padahal aku bukan ade ape-ape pon ngan dia.
dia ngan budak tuh?
ah.
yg tuh aku tatau diorang ade ape-ape ke tak.
tapi,,,
!!!!

aku benci tengok budak tuh.
benci!
ape yang dia buat semua aku benci!
sebok je.
baru kejap da macam hape je!
yang kau pon satu.
mentang-mentang aku diam.
kau pulak naik kepala.

bukan ke kita da janji dulu?
cmneh ke perjanjian yang kita buat dulu?
siapa yang tak pegang janji?
kan aku da ckp, i still care about you.
kau tak paham-paham lagi?

aku tau aku mungkin tak bulih jadi baik mcm dia.
aku tak bulih buat kau hepi macam dia buat kau hepi.
aku tau aku tak mampu buat ape-ape pon untuk kau.

ye la.
aku kan jauh.
dia ade depan mata.
seronok la kau, kan?
patut la kau tak kesa sgt pon bila aku banyak diam dari berkata-kata.

tapi aku bengang gila!
show off gila la seh budak tuh!

hati, nape rasa sakit sangat neh?
hish!

hem.
da ah.
sukati kau ah.
lantak kau ah.
malas aku nak amek tau.
idc.

5 comments:

fc chimeras said...

haha saba jee laa aja nye oi

aming said...

aja..nape emo sgt? rlax2 sdah.. hdup mesti slalu ceria..bijop dop ak nasihat mu sdgkan ak pom emo gop kadang2...hahaha

green said...

mkn eskrim babe..

syaza said...

hajar.jgn ase gtu.

Anonymous said...

okey.
sori kalau sy mnyebok,show off n rmpas dye dr awk.
i'm back off
;(