Selamat Hari Raya!

  • 0
Assalamualaikum semua.

Selamat Hari Raya Aidilfitri! Walaupun harini dah 21 Syawal kan, selagi tak habis selagi tu lah boleh wish je rasanya. Kejap betul masa berlalu ya. Sedar-sedar dah penghujung Syawal rupanya. Padahal baru nak start puasa 6. Hiks.

Macam mana raya korang tahun ni? Raya aku tahun ni alhamdulillah sangat baik. Dapat jumpa saudara-mara yang dah lama tak jumpa. Yang memang taknak jumpa tu kita abaikan je. Raikan yang masih menghargai tali persaudaraan yang terjalin. Ahgituuu.

Tema raya aku dan Adi tahun ni Yellow Mustard. Aku pakai baju yang dibeli masa Iqbal tunang je haritu. Jimat pun jimat, selesa pun selesa. Tudung pun aku pakai tudung yang sedia ada je beli masa kerja kat Singapore 2 tahun lepas. 

Dan yang paling penting, aku rasa selera makan aku raya tahun ni macam terkawal sikit compared to tahun-tahun sudah. Still makan banyak makanan yang aku suka contoh seperti bihun goreng putih. Huu.

Di kesempatan ini aku nak mohon maaf jika aku ada tersalah kata dalam blog aku ni dan aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin buat semua yang menyambutnya. Semoga ada kesempatan untuk kita jumpa lagi di Syawal 2025 pulak. InshaAllah.

Baiiiii.





No comments: