i am sorry but i love you.

  • 6
maaf.
bukan tamau cakap sendiri.
tapi, semuanya da berubah.
semuanya da tak macam dulu.
macam hari berganti hari.
ati pon berubah jugak.
memang tak baik.
tapi, diri sendiri pon tak bulih paksa, kan?

teringin sangat nak ckp macam dulu.
teringin sangat nak telefon macam dulu.
teringin sangat nak hepi-hepi macam dulu.
bukan.
bukan macam dulu.
tapi macam selalu.

tak sangka benda gini bulih jadi.
dia pon perasan yang kita da tak mesra macam dulu.
itulah.
aja sendiri benci diri.
sebab benda kecik pon aja amek kesa.
mungkin kecik bagi sesetengah orang.
tapi tidak bg aja.

aja da berazam tanak post sedih-sedih.
tapi, bile dia kol arituh, aja macam sayu pulak.
macam..
hem.
entahlah.

tatau nak ckp cmne.
tapi memang sesal sebab jadi macam neh.
aja harap, everything will be okay soon.

maaf sebab lambat.
bukan aja tak ingat.
aja da pesan kat dia suruh sampaikan.
aja harap itu akan menghadirkan sedikit rasa bahagia.

selamat hari lahir, abah.

p/s : maaf. sayang selamanya.

6 comments:

ketupat said...

selamat hari lahir uncle lokman

itisrajah said...

ejat - huhu. uncle? isk3.

c H i k said...

abes?abg lokman kah?hehehe

green said...

hajar..cool2 ok??


ak hrp ak leh tlg pape yg patut

najwanajjib. said...

aja?
asal cdey2 ni?
huhu.xmo cmni ok.
hppy je slalu.

itisrajah said...

chik - sengal. kau neh! huhu.

daya - thanks, daya. takpe. things will be better soon. =)

wawa - hehe. i will always be happy. thanks, wawa. kau pon! asek post sedih-sedih je kat fb. isk3.