maafkan aku.

  • 3
Ya Allah!
salahkah aku?
aku betul-betul tatau.
memang tatau langsung.
aku penah nampak.
aku penah tanye.
tapi tade jawapan.
lepas tuh aku lupa.
terus diam macam tuh.
lepas tuh mane jumpe dah.
sekarang, baru je tau.
baru sangat!
kenapa ye?
aku tatau kenapa.
cume yang pasti, aku risau.
cume yang pasti, aku bimbang.

susah sangat ke nak percaya kat aku?
susah sangat ke nak cakap ngan aku?
susah sangat ke nak bagitau aku?
susah sangat ke nak share ngan aku?
tak bulih ke walaupon cume sekali?

sebab aku bukan siapa-siapa, eh?
ye.
aku tau aku bukan siapa-siapa.
dan siapa-siapa bukan aku.
takpe la kalau begitu.
aku tanak desak.
aku tanak paksa.

cume..

aku risau.
risau sangat sangat.
dan tertanya-tanya.
kenapa?
ape yang patut aku buat ye?

Ya Allah, maafkan aku.
*semoga cepat sembuh*

p/s : tiada yang sempurna dan takkan pernah ada. siapa, bila, apa, bagaimana, di mana, aku tidak pernah peduli. aku cume peduli ENGKAU.

3 comments:

LeeYa said...

tah penah pun nk cite ape2 kat aku kan....

aminx said...

tu r..smuanya rahsia..hahaha

itisrajah said...

leeya - kan aku nak g uma kau. aku cte smuanya, ukeh? tak sabar.

aming - haha. rahsia itu istimewa, aming. =)