Oh, Baru Aku Tau!

  • 6
Tadi pagi ade kelas ganti untuk Object Oriented Programming. Aku dan Hidayah telah tampil lewat ke kelas. Oh. Kami terlanjur tidur sehingga lewat bangun la. Nasib baik Syaza masuk bilik. Thanks ye Syaza. Sayang awak! Kelas pagi tadi seronok. Tatau kenapa. Yang penting seronok la. Aku memang senang ati belajar OOP. Nak-nak lagi ngan Mama Razi. Syok!

Dalam lif nak turun tingkat 2, penuh sesak dengan section mate yang aku sayang sekelian. Dalam perjalanan lif turun, tobe-tobe bergema lagu 'Selamat Hari Jadi' di cuping telinga neh. Nasib baik bukan lagu 'Selamat Hari Raya'. Hoho. Aku dan beberapa kawan yang lain tertanya-tanya. Hari jadi sape? Hoho. Persoalan terjawab bile tibe part...


"...Selamat hari jadi, Eppiey!
Selamat Hari Jadi!!"



Ukeh. So hari neh hari jadi Eppiey. Aku tatau pon. Sorry ye Eppiey. Lepas neh aku tak lupe da. Aku tulis kat kalender. Hehe. Nway, Selamat Hari Lahir yang ke-20 ye Eppiey! Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Semoga menjadi anak yang soleh. Semoga segala impian menjadi kenyataan. Semoga umur yang dikurniakan oleh Allah neh akan sentiasa diberkati dan dirahmati hendaknya, ukeh? =)

Tak lupe jugak buat Mohd Izzat Hilmi dan juga Adik Najwa yang disayangi sangat sangat sangat. Nak wish besday korang. Badly, I've lost korang nyer fon number. Take care ye yang disayang sayang. Semoga berjaya dan berbahagia selalu. Rindu korang amat! Makan kek ingat sini tau! =)

P/S : Sayang, thanks sebab delete gambar yang I told u tuh. I'm sorry. Tapi itu yang terbaik, kan? I miss you.

6 comments:

AkuAyie said...

epi besday:P eppiey.. huhu

EpPieY said...

adui segan aku tadik..

aaaaaa!!!

aku tak suak umur aku bertambah..

tak leh ker aku kekal sebagai kanak2 yang comel???

green said...

waa..tetibe ade nama ak lak..

haah..ak pun ingatkan bday sape la tyme tu..

itisrajah said...

AkuAyie - eppiey ckp nak adiah. 2. utk aku skali. hahaha.

eppiey - poyo la anda eppiey. comel sangat ler kanak-kanak kamu tuh. ceh. eh. eppiey. kau tau segan eh? hihi.

dayah - kau kan spesel person. aha. tuh la. masing-masing pon tertanya-tanya. nseb baik tau juge akhirnya.

EpPieY said...

aku mmg super shomel

itisrajah said...

eppiey - hahaha. ukeh. i admit.