Sungguh Lama.

  • 6
Oh. Baru aku pasan yang sudah agak lama aku tidak berblogging. Tp aku rase aku ade sebab sendiri kot. Sejak arituh, memang aku macam tawar ati nak blog. Bukan nak blog sje, nak wat ape pon smua xkena. Kat mane2 pon ati aku panas sje. Bengang berpanjangan. Benda kecik sje sebenarnya. Tapi, kalau aku la yang mengalaminya, memang yang kecik jd besar, yang besar jadi makin besar. Hoho.

Ari tuh mcm nak givap sje blogging seh. Seyes. Memang da putus asa. Tapi tah ye. Trip to Putrajaya sedikit sebanyak telah mengembalikan mood aku kot? Walaupon aku xberhenti memikirkan tentang hal tuh. Hoho. Dan, ye! Aku ke Putrajaya pada 24 Mei 2009 yang lepas. Jadi volunteer untuk Masum kayak & rowing kat sne. Ianya berlangsung pada 25 - 30 Mei 2009. Aku pon baru sje smpai rumah sebenarnya.

Abes badan aku gatal2. Jadi gegata da neh. Sampai mata. Siot btol. Hem. Tgk la esok cmne. Kalau makin trok, aku nak ajak mak g klinik. Hui. Ukeh la. Tatau nak cte ape. Cume lepaskan gian nak berblogging sje jap. Hehe. Nt lagi aku post yang lain. Ukeh. =)

P/S : Aku tidak pernah akan percaya tentang cinta di Putrayaja. Penyebar utama wabak cinta Putrayaja - Nur Hidayah Baharuddin. Hahahahahaha.

6 comments:

aminx said...

olololo..
sian ngat mu gatal..
tu r ble2 jgn gatal ngat..hahaha
rilex gura je..
g r mandi bersabun byk sket..
xpom g r duk bwh kipas ke...
mu pom nk g klinik owk?bgus r..

emmm..mu temui cinta kat putrajaya ke?
hahaha..

itisrajah said...

tade maknenye.
kan aku da ckp.
aku xpercaya.
karut marut belaka.
huhu.

aminx said...

so,mnde2 ni dimana2 mmg mengarot ke?

itisrajah said...

ye.
di mane2 jua pon mengarut.
tetapi.
oh.
mungkin ianya tidak mengarut di angkasa.
jom g sane!
=)

aminx said...

lol..bkpe diangkasa dop mengarut plop?

tp kt angkasa ada kedai mkn dop?
ak lapo r..
huhu..

itisrajah said...

ade!
coklat dan tomyam sje.
mari!
haha.