I'm Sorry Bro; For Hating Your Bro.

  • 11
if u realy hate me..
then why wait??
go!

11 comments:

aminx said...

dia tidak bnci kamu kot,cuma bersedih je kot..

cHik said...

ala..ckp pasal sape ni?
nak tawu jugak..

itisrajah said...

amin - mane kau tau dia xbenci aku? aku tau. dia memang bencikan aku.

cHik - tak kesa la sape2 pon.

Celestial Being said...

ish3 .. sampai cam tu ..

EpPieY said...

aahh...enuf wit sedey..

jom kiter hepi22..

dah ko suker..cakap je la...

kang melepas...

aku cakap betol nih...

itisrajah said...

amirol - tau xngape. hancur tak hancur la hati pempuan aku neh kan. hem.

eppiey - tuh la pasal. tp, kalau aku suke pon, dia tak suke aku, tade gune. lebih baik tepuk tgn sorang-sorang. =)

EpPieY said...

mane ko tau dia tak suka ko???

ntah2 dia pon usha ko sebelum nih..

then lepas ko cakap dia pon bagi respon..

kalau 2 2 tak cakap sampai ke tua la...

EpPieY said...

mane ko tau dia tak suka ko???

ntah2 dia pon usha ko sebelum nih..

then lepas ko cakap dia pon bagi respon..

kalau 2 2 tak cakap sampai ke tua la...

itisrajah said...

eppiey - haha. mane pompuan leh ckp. lgpon, aku ade kuota kalau nak confess dulu. dan masalahnye, kuota tuh da enaf. so, terpaksa tgu dia jugak ckp! tua pon tua la. sbb aku yakin aku anti-tua. hahaha.

EpPieY said...

pulak dah..

meh aku cakap bagi pihak dia..

" AKU SUKA SANGAT KAT KO"

ok..skang tugas ko lak pegi bagitua dia...kang melepas kang..nanges ko...

itisrajah said...

eppiey - haha. tamau la kau yg ckp. mau dia. laki kena gentleman la. adui. kalau cmneh, melepas pon takpe. huhu.