Susah La.

  • 2
Tatau nak ckp cmne, tatau nak mule dr mane. Huhu. Adeh! Sangat payah la. Leceh btol. Hem. Aku xkate aku baik. Dan xkate aku jahat. Tp, aku penah jahat! Dan kemungkinan besar, aku juge penah baik. Tahlah. Yang penting, sbnrnya, lumrah idup, tade org akan kate dirinya jahat. Tade org akan mengaku dirinya benar. Itu memang hakikat. Tak bulih nak disangkal lagi. Huhu.

Ukeh. This is too sensitive. Sukar nak taip neh. Kebenaran dan realiti. Sama x eh? Hoho. Kejahilan dan kemusnahan. Sama x? Isk. Payah neh.

Ukeh la. Post neh aku tujukan khas buat diri aku sendiri. Yang lain jangan terasa plak. Ehem!

Aja, janganlah perasan diri sangat baik. Konon2 da sempurna iman di dada. Jangan dok ngata orang neh xbtul, org tuh xbtul. Xbaik tau. Xelok. Macam la diri tuh elok sangat. Ingat! Orang skang da terlalu open-minded. Mcm diri kau jugak la. Kadang benda yang xelok pon kau buat2 jadi elok kononnya. Ah! Jangan kau buat yang haram jadi halal suda. Yang kau dok layan The Biggest Loser tuh, diorang makan daging khinzir, kau jgn ikut plak. Memang nak kena sula laju-laju la jawabnye. Ah.

Huhu. Ukeh la. Aku rase takat tuh sje kot. Walaupon sebenarnya tangan sangat ringan nak menaip. Aku rasa, ape yang terbaik skang adalah hanya memendam dalam hati. Oh! Aku perasan, ade orang sudah tidak mempedulikan aku langsung. Nasib la aja. Orang tamau layan, nak wat cmne, kan? Hoho. Jangan ngengada nak g gedik2 plak. Nanti kang dia kata, "Hidung xmancung, pipi tersorong-sorong". Oh, pelis la! Tak kuasa akak, ukeh! Wuteva!

P/S : Semoga mereka selamat pergi dan selamat kembali kelak. InsyaAllah. Amin.

2 comments:

iLiAiSyAh said...

muah... mampos aa org nak kate kite ape..

manusia mmg akan hidup sentiase mengkomplain tau tak

sabar je k ja

itisrajah said...

ili - tuh la pasal ili. mulut org mmg jahat. mulut aku pon. haha. thanks, ili! =)