Khaireen ♥♥♥.

  • 4





Malam tadi aku mimpi Abang Erin tau. Mimpinya sangat menyedihkan. Ape yang menyedihkan tuh, rahsia. Yang penting, antara dalam mimpi tuh, dia ajak aku g tgk wayang (xpenah langsung; realiti). Tuh yang buat aku seronok. Aku xingat cte ape. Yang penting, cite Melayu. Aku xbape minat tgk cte Melayu kat panggung. Aku da ckp ngan dia, jangan beli tiket untuk cite tuh. Tapi dia degil. Huhu. Jadi, disebabkan aku neh jenis yang.. 'Layan........', aku pon ckp sje "Ukeh la. Xngape. Kite tgk. =)". Lepas tuh sementara nak tnggu waktu nak masuk panggung, kitorg jenjalan jap. Waktu jenjalan tuh la terjadinya cerita sedih tuh. Oh. Ini kali kedua aku mimpi sedih tentang Abang Erin. Tapi yang neh xbuat aku menangis bila bangun dr tido.

Ade sekali aku mimpi Abang Erin tuh, bile aku bangun dr tido, aku menggigil ketakutan. Dan badan aku berpeluh. Air mata aku mengalir!! Wah! Aku agak teekejut juge la wktu tuh. Takot yang amat sangatlah mse tuh. Hem. Aku xsuke bile jadi mimpi macam tuh. Aku takot kalau ianya jadi realiti. Aku neh bukan bulih cye sngt. Kdg yang mimpi tuh adalah realiti dan kadang yang realiti itu cumalah mimpi. Dan yang pasti, seperti kata Amin, 'Mimpi itu hanyalah mimpi yang mati.'

Aku rase aku mimpi Abang Erin sebab semalam sebelum tdo aku tgk album Abang Zali. Ade gambo Abang Erin ngan Abang Zali. Dan aku pasti, aku sangat rindukan mereka. Terutama Abang Erin sebab dia berada sangat jauh dr Malaysia. Oh. I couldn't tell how much I miss him. Hem.

Ukeh la. Aku cuma harap dia juga rindukan aku. Aku percaya "Kalau kita rindukan dan ingat kat seseorang tuh, dia juga rindukan dan ingat kita." Korang percaya?



4 comments:

Anonymous said...

haaaa..

ak sgt setuju!

tp klu ite nga sakit ati nan owg tu..

owg tu aket ati nan ite jgk tak??

weeeeeeee

-cHik-

aminx said...

tu r..
kalu kita rindu kat seseorang,kita pom harap org itu rindukan kita..

tp kalu ak,ak harap ak leh lupakan org itu,kalu dia lupakan ak..huhu

xpe r..nk wat camne..
tu smua lumrah kehidupan..

itisrajah said...

chik - haha. kalau da sme2 gado, maybe la kot. hubungan tuh mcm 'saling'. we shud give n take. that's life. =)

amin - aku rasekan, tade org yg ade niat utk lupakan kau la. once a friend, always a friend. jgn lupekan kwn. seorg kwn kita cuba lupakan, mungkin 15 org kwn yg lain cube lupekan kita. mau ka? hoho. so, dun!

aminx said...

hahaha..